counter create hit

مطالب مرتبط:
پیرامون ارتباط، بستری برای ارتباط از راه دور

پیرامون ارتباط، بستری برای ارتباط از راه دور

بستر اینترنت امروز امکاناتی را در اختیار شرکت‌ها قرار داده‌ که تا پیش از این و بدون وجود اینترنت مجبور به صرف هزینه‌های زیادی بابت آن می‌شدند. یکی از این امکانات برقراری تماس‌های ویدئویی از راه دور و برگزاری کنفرانس‌ها ...

لزوم تبدیل خلاقیت های حوزه محیط زیست به کسب و کار

رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر حمایت این مرکز از کسب و کارهای محیط زیستی گفت: باید خلاقیت‌های حوزه محیط زیستی به کسب و کارهای موفق تبدیل شوند.به گزارش ایسنا، صدرالدین علیپور در نخستی ...

نگاه پلیس به استارت آپ ها بسیار مثبت است/ضرورت ایجاد اشتغال

نگاه پلیس به استارت آپ ها بسیار مثبت است/ضرورت ایجاد اشتغال

رئیس پلیس پایتخت گفت: نگاه ما به استارت آپ ها و کسب و کار ...

فرآیند سوخت رسانی آنلاین چگونه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در دنیای امروز استارت آپ‌ها (شرکت‌های نوپا یا همان کسب و کارهای تازه و نوآورانه) نقش مهمی را در توسعه اقتصادی هر کشوری ایفا می‌کنند و بر اساس اعلام کارشناسان بسیاری از مشکلاتی که در تجارت‌های به اصطلا ...

تاکید شمخانی بر فاصله گرفتن از تمرکزگرایی و حرکت به سمت توسعه شهر ها و روستا های کارآفرین

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز(جمعه) با حضور در سومین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور در تهران از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید و با دست اندرکاران صنایع ...

آوایار؛ تورلیدر صوتی گردشگران

آوایار؛ تورلیدر صوتی گردشگران

جاذبه‌های گردشگری و صنعت توریسم علی‌رغم اینکه کشش این را دارد که بازار کار خوبی در آن شکل بگیرد، ولی تا‌کنون کمتر به آن پرداخته شده است. با این وجود، استارت‌آپ‌های مختلفی در جهت حمایت از این صنعت در ایران کار خود را شر ...

کارآفرین ترکیه ای در کنار دخترش مینا باشاران

کارآفرین ترکیه ای در کنار دخترش مینا باشاران

به گزارش شمانیوز: حسین باشاران 60 ساله کارآفرین ترکیه ای در کنار دخترش مینا باشاران را مشاهده می کنید. مینا باشاران به همراه 7 دوستش در سانحه سقوط هواپیما در شهرکرد کشته شد. ...

اشتیاق فعالان اقتصادی هند برای سرمایه گذاری در ایران

رحیم بنا مولایی (رئیس اتاق بازرگانی البرز) که همراه با هیئت اقتصادی مشترک البرز و تهران به هند سفر کرده بود، از استقبال فعالان اقتصادی این کشور به منظور مشارکت، سرمایه گذاری و همکاری مشترک در فعالیت ...

استک اورفلو؛ پاتوق توسعه دهندگان

استک اورفلو؛ پاتوق توسعه دهندگان

استک اورفلو (Stack Overflow) وبگاه پرسش و پاسخی در بازه گسترده‌ای از مباحث برنامه‌نویسی رایانه است که در سال ۲۰۰۸ توسط جف اتوود و جویل اسپولسکی ایجاد شد. طبق آمار الکسا این وبگاه از سایت‌های پربازدید در ایران ...

فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران جهت پذیرش شرکت های فناور

فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران جهت پذیرش شرکت های فناور

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور پذیرش شرکت های فناور در حال رشد در شعبه فارابی، فراخوانی را منتشر کرد. به گزارش اکوسیستم، ...

از فیلترینگ تلگرام  تا ضرورت تدوین قوانین شفاف

از فیلترینگ تلگرام تا ضرورت تدوین قوانین شفاف

از فیلترینگ تلگرام تا ضرورت تدوین قوانین شفافدر سال 1396 هم مانند سال های گذشته شاهد حرکت رو به جلوی جامعه استارت آپی کشور بودیم . امسال افزایش چشمگیری در تعداد اســتـارت آپ ها و شـتاب دهنده های تــاسیس شـده، مخصــوصا در شهرستان ه ...

رشد جهشی کاربران اینترنت در ایران طی ۵ سال اخیر

از بین تمام مباحث مربوط به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه های اقتصادی، غیرقابل انکارترین دستاورد دولت تدبیر و امید در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رشد جهشی کاربران اینترنت طی پنج ساله اخیر بوده است. ...

پلمب دفتر اسنپ در یزد

در حالی که مدت کوتاهی از فعالیت اسنپ در یزد می گذرد، دفتر این سامانه هوشمند درخواست خودرو در این شهر پلمب شد. به گزارش اکوسیستم، ع ...

زاکربرگ احضار به کنگره را پذیرفت ؛ عواقب رسوایی کمریج آنالیتیکا

مطلب زاکربرگ احضار به کنگره را پذیرفت ؛ عواقب رسوایی کمریج آنالیتیکا برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ مطابق گزارش ها به نظر می رسد احضار زاکربرگ به کنگره مورد پذ ...

برگزاری مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم در کیش

برگزاری مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم در کیش

مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم، ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه سال جاری با حضور استارتاپ های برگزیده مرحله مقدماتی، سرمایه گذاران، شرکت ها و شتاب دهنده ها برگزار خواهد شد. ...

تدوین لایحه راهگشای استارت آپ های فناوری

کسب وکارهای نوپا از مواردی است که بویژه در حوزه فناوری اطلاعات اثرگذارند و اخیرا هم مورد توجه قرار گرفته اند که اگر به آن ها توجه شده و حمایت لازم، نه الزاما حمایت های مالی بلکه بیشتر تسهیل شرایط و قوانین انجام شو ...

مسیر حرکت استارت آپ ها هموار می شود؟

استارت آپ ها یا کسب وکارهای نوپا نوعی فعالیت اقتصادی بر بستر اینترنت هستند که علاوه بر افزایش بهره وری در فضای اقتصادی می توانند سبب ایجاد برخی مشاغل جدید شوند. ...

کارگاه آموزش اصول قراردادهای سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا

کارگاه آموزش اصول قراردادهای سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا

همه کسب و کارها چه در زمان فعالیت و چه قبل از آن، برای رشد و توسعه به تامین مالی و جذب سرمایه احتیاج دارند. پیش از این، متداول ترین روش جذب سرمایه تسهیلات بانکی بود، اما اکنون سرمایه گذاران نیز به حوزه ...

ایجاد یک خانه آسیب کار!

بپا خانه خراب نشوی!

بدون توجه به آنچه کسب و کاررا شروع کنم ؟ هر نوع ایمن ماندن راه حل اشتباه است چرا که برخی از اشتباهات بازاریابی اجتناب ناپذیر ممکن است هر ایده از نام رخ می دهد. به همین دلیل نیز شناسایی چالش های است که می تواند هر آزبورن در بازاریابی فرآیند یادگیری, جلوگیری از اشتباهات یا به بیان بهتر و کمتر خطا موثر است. در ادامه به ۷ خطا که ممکن است در فرایند بازاریابی برای دولت این اتفاق می افتد ؟ ...   تحمیل هزینه های سنگین بازاریابی هر جریان در آغاز فعالیت او می خواهد مانند یک بمب صدا. همه از شما می دانید, طوفان در زمینه کسب و کار خود را ایجاد. که آن نیز به همین دلیل ممکن است برخی از صاحبان این شرکت ها در ابتدا هزینه زیادی برای پیاده سازی برای تهیه برنامه تبلیغاتی انجام دهد. این روند را اگر درست به نظر نمی رسد چرا که سعی کردم یک مقدار زیادی از پول در ابتدای شکل گیری کسب و کار ممکن است به نتیجه مورد نظر در PHP? بنابراین هم برای شرکت هایی که فرایند بازاریابی خود را آرام شروع به پس از معرفی و شناخت از بازار بزرگتر بودجه در روند تبلیغات خود را. در همین راستا نیز پیشنهاد کرد در شروع یک کسب و کار و غیره. تمرکز بر روی بازاریابی محتوا در دستور کار قرار داده و برخی از پیام های تبلیغاتی به, به آن ارسال شود به زمان بررسی و پس از یادگیری در مورد محیط کسب و کار, مکان عمومی, شرکت‌های موفق بازاریابی، به دنبال طراحی سیستم‌عامل‌های تبلیغاتی که هزینه‌برتر هستند، باشند.    انتخاب نادرست کانال‌های ارتباطی انتخاب یک کانال ارتباطی با مخاطبان بسیار مهم است، چراکه امروز راه‌های ارتباطی متنوعی وجود دارد. رسانه‌های سنتی‌تری مانند تلویزیون و مجلات در کنار شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار هر کدام می‌توانند راهگشای استارت‌آپ‌ها باشند، البته به شرطی که به‌درستی انتخاب شوند. از جمله اشتباهات رایج بازاریابی، انتخاب اشتباه کانال ارتباط با مخاطبان است، ممکن است چنین به نظر برسد که کانال‌های پرمخاطب بهترین روش ارتباطی هستند، اما چنین روندی همیشه راهگشا نخواهد بود و چه بسا نتیجه عکس دهد، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از انتخاب کانال‌های ارتباطی، مخاطبان خود را به‌درستی بشناسید و به این درک برسید که مخاطبان شما بیشتر از چه رسانه‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، چراکه هر محصولی مخاطب خاص خود را دارد و برای هر گروه از مخاطبان نیز روش ارتباطی متفاوتی به کار می‌آید.    شتاب‌زدگی در روند بازاریابی در شروع شکل‌گیری یک استارت‌آپ، شور و هیجان زیادی وجود دارد و این شور و هیجان می‌تواند در روند انتخاب راهکارهای بازاریابی و شکل‌دهی تیم تبلیغاتی بسیار مؤثر باشد؛ از همین رو نیز بسیاری از کسب‌وکارها و برندهای مختلف در آغاز فعالیت خود، دچار شتاب‌زدگی شده و از آنجایی که هدف عمده آنها تأثیرگذاری بر بازار و مخاطبان است، روند انتخاب تیم تبلیغاتی خود را بسیار سریع انجام می‌دهند که این مورد نیز مانند مورد اول که مربوط به هزینه‌کردن بود، اشتباه است. یک انتخاب شتاب‌زده نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت به همین دلیل نیز پیشنهاد می‌شود در انتخاب تیم بازاریابی چندان شتاب به خرج ندهید، چراکه هر بازاریاب در شروع فعالیت یک نام تجاری، نیاز به شناختن برند مذکور و مطالعه دایره مخاطبان آن دارد و شتاب‌زدگی در این فرایند باعث عدم شناخت صحیح مشتریان و در نهایت شکل‌گیری یک روند اشتباه در بازاریابی خواهد شد.    تمرکز صرف بر نام تجاری تمرکز بیش از اندازه بر نام تجاری نیز یکی دیگر از اشتباهات رایج بازاریابی است، به این معنا که اگر یک استارت‌آپ جدید، تمام تلاش خود را صرف برجسته‌کردن نام تجاری خود کند و از همان ابتدا تنها به تکرار برند خود بپردازد، این امر ممکن است نتیجه عکس دهد؛ یعنی به جای اینکه مردم این نام تجاری را در ذهن خود نگه‌ دارند، از آن زده شوند؛ علت این امکان نیز این است که برندی که برای مردم شناخته‌شده نیست، صرف تکرار نام آن و برجسته‌شدن علامات تجاری‌اش نمی‌تواند قابل قبول باشد، به همین دلیل نیز پیشنهاد می‌شود در وهله اول یک نام تجاری با خدمات و محصولات خود معرفی شود، یعنی مخاطبان به جای مواجه‌شدن با سروصدای زیادی یک نام تجاری، با ارزش واقعی آن آشنا شوند، پس از معرفی واقعی یک برند و شناسانده شدن در بین مردم، می‌توان به مرحله برجسته کردن نام تجاری و حک شدن آن در ذهن مخاطبان وارد شد.    توجه به صدای همه هر کسب‌وکار تازه‌ای که شروع به کار می‌کند، با موج عظیمی از ایده‌های مختلف بازاریابی روبه‌روست، دوستان، کارمندان، همکاران، اعضای خانواده و ... ایده‌های زیادی را با شما در میان خواهند گذاشت، اما اگر به همه این صداها توجه کنید و سعی در اجرای آنها داشته باشید، حاصل آن ترکیبی از نظریات مختلف خواهد بود که هماهنگی چندانی با یکدیگر نداشته و نمی‌توانند همپوشانی لازم را در فرایند بازاریابی ایجاد کنند. به همین خاطر نیز یک استارت‌آپ موفق در وهله اول باید حد و مرز فعالیت بازاریابی خود را مشخص کرده و یک گروه خاص را برای این کار در نظر بگیرد. این یک اصل اساسی است که انسان نمی‌تواند همه را راضی نگه دارد، به همین منظور نیز بهتر است به جای توجه به صداهای مختلف و نظریات متنوع اطرافیان، یک روند بازاریابی را با یک تیم محدود شروع کرده و به مرور زمان در پی گسترش آن باشد.    تعقیب رقبا فضای استارت‌آپ‌های امروزی یک فضای رقابتی است به همین دلیل نیز طبیعی به نظر می‌رسد که برندهای مختلف یکدیگر را رصد کنند و از برنامه‌ها و پیشرفت‌های هم باخبر باشند، اما نکته اینجاست که این امر ممکن است باعث یک اشتباه بزرگ در فرایند بازاریابی باشد و آن نیز غرق‌شدن در تعقیب رقباست. یک برند موفق باید برنامه بازاریابی مخصوص به خود را داشته باشد که بر اساس شناخت مخاطبان، بازار و خدمات اصلی آن شکل گرفته است، نه اینکه صرفا برنامه‌های رقبای خود را رصد کرده و بر مبنای آنها عمل کند! داشتن راهکارهای منحصربه‌فرد از طریق خلاقیت، ظرافت و دقت بالا انجام می‌گیرد، به همین دلیل نیز در فرایند رقابتی بازار باید در حد معمول و منطقی رقبای خود را در نظر داشت و در مقابل، تمرکز اصلی خود را صرف ارائه طرح‌های بازاریابی مؤثر کرد.    عدم سنجش نتایج هر فرایند تبلیغاتی نتیجه‌ای در پی دارد؛ خواه مثبت و خواه منفی که شناخت این نتایج در شکل‌گیری روند صحیح بازاریابی بسیار مؤثر واقع خواهد شد. در همین راستا باید گفت یکی از اشتباهات رایج در امر تبلیغات، عدم سنجش دقیق نتایج است. یک نتیجه‌گیری کلی نمی‌تواند چندان دقیق و کارآمد باشد، در حالی که بسیاری از برندها ممکن است به این نتایح کلی اکتفا کنند؛ در حالی که تنها یک سنجش دقیق و حساب‌شده است که می‌تواند برنامه‌های بازاریابی را به سوی بهتر‌شدن سوق دهد. در کمپین‌های آنلاین، تبلیغات تلویزیونی و سیستم‌عامل‌های بازاریابی فرایند سنجش می‌تواند از طریق اپراتورها، کدهای ردیابی و‌... صورت گرفته و در نهایت باعث ارتقای یک نام تجاری شود.