counter create hit

مطالب مرتبط:
ویز رفع فیلتر شد

ویز رفع فیلتر شد

به گزارش تیتربرتر -  در ماه های گذشته  تاکسی‌یاب‌های اینترنتی کشورمان در اطلاعیه ای از رانندگان خود خواسته بودند تا از اپلیکیشن مسیریا ...

۸ نوع عکسی که نباید برای پروفایل لینکدین استفاده کنید

لطفا منتظر باشید... × ورود با فیســبوک ...

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید دلیوریز(Deliveries ) به شما کمک می‌کند تا به تمام بسته‌های خود رسیدگی کنیداگر کسب و کار شما با سفارش‌های پستی انبوه سر و کار دارد، این اپلیکیشن می‌تواند یک ...

موسم؛ سقفی بالاسر سفرروها

موسم؛ سقفی بالاسر سفرروها

محل اقامت هنگام سفر یکی از فاکتورهایی است که در کیفیت سفر و ساختن تجربه لذت‌بخش بسیار تاثیر‌گذار است. بر همین اساس اینکه مسافران بتوانند محل اقامت خود را از قبل ببینند و انتخاب کنند، در این تجربه تاثیرگذار است. این امکا ...

تنها نهادی که استارتاپ ها را به رسمیت شناخته، بانک مرکزی است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حکیمی در پنل تخصصی همایش بانکداری الکترونیک در خصوص انتقادات مطرح شده به بانک مرکزی در حوزه استارتاپ ها گفت: تنها جایی که استارتاپ ها را به رسمیت شناخته بانک مرکزی است. ابن در حالی است که باید شفافیت در حوزه پرداختهای مالی ایجاد شود. ...

توضیح در مورد تیتر مصاحبه با فرهاد رهنما

توضیح در مورد تیتر مصاحبه با فرهاد رهنما

هفته نامه شنبه مصاحبه کوتاهی را پیرامون اتهام صوری بودن سرمایه گذاری در اکوسیستم استارتاپی ایران با فرهاد رهنما کار آفرین شریف کشورمان انجام داد. انتخاب تیتر" خیانت ناخواسته" با عث شد عده ای  خورده بگیرند. هفته نامه شنبه لازم می داند در مورد این تیتر توضیح ...

رونمایی واتس اپ از یک نسخه کسب وکاری

رونمایی واتس اپ از یک نسخه کسب وکاری

واتس‌اپ یک اپلیکیشن مجزا طراحی کرده ‌که کسب‌و‌کارهای کوچک می‌توانند از آن استفاده کنند تا آسان‌تر با مشتریان خود در ارتباط باشند. واتس‌اپ‌بیزینس قابلیت‌های مهمی مانند پروفایل‌های کاری اختصاص ...

برگزاری کارگاه آموزش اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری

روزنامه دنیای اقتصاد، کارگاه آموزشی اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری را با محوریت تحلیل بازار و برندینگ محصولات لوکس در ۱۵ بهمن ماه سال جاری برگزای می کند. ...

استارت آپ ها راهکار مبارزه با قاچاق کالا و خروج ارز

استارت آپ ها راهکار مبارزه با قاچاق کالا و خروج ارز

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور‌ گفت: «دولت‌ها در پژوهش‌های بخش تجاری و کاربردی نقش راهبری و تسهیل‌گری ایفا می‌کنند و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و دانشگاهیان به خوبی می‌توانند در این حوزه نقش‌آفر ...

مغز نخبگان ایرانی در خدمت مدیران خارجی!

روزنامه جوان نوشت: حكايت مسئولان دو و چند تابعيتي و هزينه‌هايي كه اين افراد تاكنون براي كشور داشته‌اند، قصه ناتمامي است كه همچنان پرونده‌هاي مرتبط با آن باز مانده است.   اين در حالي است كه ابعاد و چالش‌هاي استارت‌آپ‌هاي دو تابعيتي براي كشور بسيار فراتر از مديران دو يا چند ت ...

ثروتمندترین افراد در بازار ارزهای رمزپایه

نشریه فوربس آمریکا برای اولین بار فهرستی از ثروتمندان جهان از نظر تملک ارزهای رمزپایه را منتشر کرد. به گزارش اکوسیس ...

مغول؛ استارت آپی که امپراطوری رسانه ای زنان لقب گرفته!

مغول؛ استارت آپی که امپراطوری رسانه ای زنان لقب گرفته!

مغول؛ استارت‌آپی که امپراطوری رسانه‌ای زنان لقب گرفته! مغول (Mogul) یک پلتفرم فناوری مختص بانوان است که به زنان امکان می‌دهد در سراسر دنیا با هم در ارتباط باشند، اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند‌ و به دانش همد ...

زمینه کارآفرینی در شهر بندری هوشمند فراهم شد

زمینه کارآفرینی در شهر بندری هوشمند فراهم شد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پیش‌رویداد کارآفرینی شهر بندری هوشمند که با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت‌ساز معاونت علمی 16 تا 18 اسفندماه 96 برگزار می‌شود در سالن ابن‌سینا دانشگاه خلیج‌فارس برگزار شد.در این پیش رویداد دو پنل خدمات شهر ...

بررسی موانع ایجاد اشتغال در کشور؛ اشتغال اصلی ترین برنامه دولت

مطلب بررسی موانع ایجاد اشتغال در کشور؛ اشتغال اصلی ترین برنامه دولت برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ علی ربیعی در حاشیه کارگروه تخصصی بررسی مباحث توسعه اشتغال ...

افزایش فروش با بهبود ارتباط تیم های بازاریابی و فروش

در هر کسب و کاری تیم های بازاریابی و فروش مراحل نهایی عرضه محصول به مشتریان را مدیریت می کنند، بنابراین ارتباط این دو تیم برای بهبود فروش، امری حیاتی خواهد بود. ...

استارتاپ های برنده ایرانی؛ از زعفران تا ماهی آنلاین

استارتاپ های برنده ایرانی؛ از زعفران تا ماهی آنلاین

بررسی همشهری از استارتاپ‌هایی که مورد توجه وزیر ارتباطات قرار گرفته و در رقابت‌های استارتاپی برنده استارتاپ‌های برنده ایرانی؛ از زعفران تا ماهی آنلاین اقتصاد > اق ...

بهبود بازاریابی و فروش با تغییر الگوهای ارزش آفرینی

بهبود بازاریابی و فروش با تغییر الگوهای ارزش آفرینی

چرا فروش برای برخی از مردم کار ساده‌ای است و برای برخی دیگر بسیار دشوار است؟ واقعیت این است که افرادی که به لحاظ آماری فروشندگان بسیار خوبی هستند، پارادایم ارزش را تغییر داده‌اند. آن‌ها به‌خوبی قانون ۱۰۰/۲۰ را می‌شناسند. باورهای ناخودآگاه و فرو ...

چرا ۲۰۱۸ سال توسعه  بلاک چین است؟

چرا ۲۰۱۸ سال توسعه بلاک چین است؟

اگر بخواهیم بر اساس میزان رشد بیت‌کوین و اتریوم قضاوت کنیم، سال ۲۰۱۷ برای ارزهای رمزنگاری‌شده فوق‌العاده بود. اتریوم از ژانویه‌‌ ۲۰۱۷ تا اواخر این سال به میزان ۸۵۰۰ درصد و بیت‌کوین نیز در همین بازه‌ زمانی به میزان ۲۰۰۰ در ...

شبکه ملی اطلاعات نمی گوید مدام همه چیز را ببندیم!/ وام دردی از استارت آپ ها دوا نمی کند

شبکه ملی اطلاعات نمی گوید مدام همه چیز را ببندیم!/ وام دردی از استارت آپ ها دوا نمی کند

به نظر می رسد انتخاب جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیش از همه می تواند فرصتی باشد برای جوانان و صاحبان کسب وکارهای نوپا که با استفاده از نگاه مثبت وی به این حوزه، فعالیتشان را گسترش دهند چراکه آذری جهرمی خود از نسل بچه های دهه ش ...

ایجاد یک خانه آسیب کار!

بپا خانه خراب نشوی!

بدون توجه به آنچه کسب و کاررا شروع کنم ؟ هر نوع ایمن ماندن راه حل اشتباه است چرا که برخی از اشتباهات بازاریابی اجتناب ناپذیر ممکن است هر ایده از نام رخ می دهد. به همین دلیل نیز شناسایی چالش های است که می تواند هر آزبورن در بازاریابی فرآیند یادگیری, جلوگیری از اشتباهات یا به بیان بهتر و کمتر خطا موثر است. در ادامه به ۷ خطا که ممکن است در فرایند بازاریابی برای دولت این اتفاق می افتد ؟ ...   تحمیل هزینه های سنگین بازاریابی هر جریان در آغاز فعالیت او می خواهد مانند یک بمب صدا. همه از شما می دانید, طوفان در زمینه کسب و کار خود را ایجاد. که آن نیز به همین دلیل ممکن است برخی از صاحبان این شرکت ها در ابتدا هزینه زیادی برای پیاده سازی برای تهیه برنامه تبلیغاتی انجام دهد. این روند را اگر درست به نظر نمی رسد چرا که سعی کردم یک مقدار زیادی از پول در ابتدای شکل گیری کسب و کار ممکن است به نتیجه مورد نظر در PHP? بنابراین هم برای شرکت هایی که فرایند بازاریابی خود را آرام شروع به پس از معرفی و شناخت از بازار بزرگتر بودجه در روند تبلیغات خود را. در همین راستا نیز پیشنهاد کرد در شروع یک کسب و کار و غیره. تمرکز بر روی بازاریابی محتوا در دستور کار قرار داده و برخی از پیام های تبلیغاتی به, به آن ارسال شود به زمان بررسی و پس از یادگیری در مورد محیط کسب و کار, مکان عمومی, شرکت‌های موفق بازاریابی، به دنبال طراحی سیستم‌عامل‌های تبلیغاتی که هزینه‌برتر هستند، باشند.    انتخاب نادرست کانال‌های ارتباطی انتخاب یک کانال ارتباطی با مخاطبان بسیار مهم است، چراکه امروز راه‌های ارتباطی متنوعی وجود دارد. رسانه‌های سنتی‌تری مانند تلویزیون و مجلات در کنار شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار هر کدام می‌توانند راهگشای استارت‌آپ‌ها باشند، البته به شرطی که به‌درستی انتخاب شوند. از جمله اشتباهات رایج بازاریابی، انتخاب اشتباه کانال ارتباط با مخاطبان است، ممکن است چنین به نظر برسد که کانال‌های پرمخاطب بهترین روش ارتباطی هستند، اما چنین روندی همیشه راهگشا نخواهد بود و چه بسا نتیجه عکس دهد، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از انتخاب کانال‌های ارتباطی، مخاطبان خود را به‌درستی بشناسید و به این درک برسید که مخاطبان شما بیشتر از چه رسانه‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، چراکه هر محصولی مخاطب خاص خود را دارد و برای هر گروه از مخاطبان نیز روش ارتباطی متفاوتی به کار می‌آید.    شتاب‌زدگی در روند بازاریابی در شروع شکل‌گیری یک استارت‌آپ، شور و هیجان زیادی وجود دارد و این شور و هیجان می‌تواند در روند انتخاب راهکارهای بازاریابی و شکل‌دهی تیم تبلیغاتی بسیار مؤثر باشد؛ از همین رو نیز بسیاری از کسب‌وکارها و برندهای مختلف در آغاز فعالیت خود، دچار شتاب‌زدگی شده و از آنجایی که هدف عمده آنها تأثیرگذاری بر بازار و مخاطبان است، روند انتخاب تیم تبلیغاتی خود را بسیار سریع انجام می‌دهند که این مورد نیز مانند مورد اول که مربوط به هزینه‌کردن بود، اشتباه است. یک انتخاب شتاب‌زده نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت به همین دلیل نیز پیشنهاد می‌شود در انتخاب تیم بازاریابی چندان شتاب به خرج ندهید، چراکه هر بازاریاب در شروع فعالیت یک نام تجاری، نیاز به شناختن برند مذکور و مطالعه دایره مخاطبان آن دارد و شتاب‌زدگی در این فرایند باعث عدم شناخت صحیح مشتریان و در نهایت شکل‌گیری یک روند اشتباه در بازاریابی خواهد شد.    تمرکز صرف بر نام تجاری تمرکز بیش از اندازه بر نام تجاری نیز یکی دیگر از اشتباهات رایج بازاریابی است، به این معنا که اگر یک استارت‌آپ جدید، تمام تلاش خود را صرف برجسته‌کردن نام تجاری خود کند و از همان ابتدا تنها به تکرار برند خود بپردازد، این امر ممکن است نتیجه عکس دهد؛ یعنی به جای اینکه مردم این نام تجاری را در ذهن خود نگه‌ دارند، از آن زده شوند؛ علت این امکان نیز این است که برندی که برای مردم شناخته‌شده نیست، صرف تکرار نام آن و برجسته‌شدن علامات تجاری‌اش نمی‌تواند قابل قبول باشد، به همین دلیل نیز پیشنهاد می‌شود در وهله اول یک نام تجاری با خدمات و محصولات خود معرفی شود، یعنی مخاطبان به جای مواجه‌شدن با سروصدای زیادی یک نام تجاری، با ارزش واقعی آن آشنا شوند، پس از معرفی واقعی یک برند و شناسانده شدن در بین مردم، می‌توان به مرحله برجسته کردن نام تجاری و حک شدن آن در ذهن مخاطبان وارد شد.    توجه به صدای همه هر کسب‌وکار تازه‌ای که شروع به کار می‌کند، با موج عظیمی از ایده‌های مختلف بازاریابی روبه‌روست، دوستان، کارمندان، همکاران، اعضای خانواده و ... ایده‌های زیادی را با شما در میان خواهند گذاشت، اما اگر به همه این صداها توجه کنید و سعی در اجرای آنها داشته باشید، حاصل آن ترکیبی از نظریات مختلف خواهد بود که هماهنگی چندانی با یکدیگر نداشته و نمی‌توانند همپوشانی لازم را در فرایند بازاریابی ایجاد کنند. به همین خاطر نیز یک استارت‌آپ موفق در وهله اول باید حد و مرز فعالیت بازاریابی خود را مشخص کرده و یک گروه خاص را برای این کار در نظر بگیرد. این یک اصل اساسی است که انسان نمی‌تواند همه را راضی نگه دارد، به همین منظور نیز بهتر است به جای توجه به صداهای مختلف و نظریات متنوع اطرافیان، یک روند بازاریابی را با یک تیم محدود شروع کرده و به مرور زمان در پی گسترش آن باشد.    تعقیب رقبا فضای استارت‌آپ‌های امروزی یک فضای رقابتی است به همین دلیل نیز طبیعی به نظر می‌رسد که برندهای مختلف یکدیگر را رصد کنند و از برنامه‌ها و پیشرفت‌های هم باخبر باشند، اما نکته اینجاست که این امر ممکن است باعث یک اشتباه بزرگ در فرایند بازاریابی باشد و آن نیز غرق‌شدن در تعقیب رقباست. یک برند موفق باید برنامه بازاریابی مخصوص به خود را داشته باشد که بر اساس شناخت مخاطبان، بازار و خدمات اصلی آن شکل گرفته است، نه اینکه صرفا برنامه‌های رقبای خود را رصد کرده و بر مبنای آنها عمل کند! داشتن راهکارهای منحصربه‌فرد از طریق خلاقیت، ظرافت و دقت بالا انجام می‌گیرد، به همین دلیل نیز در فرایند رقابتی بازار باید در حد معمول و منطقی رقبای خود را در نظر داشت و در مقابل، تمرکز اصلی خود را صرف ارائه طرح‌های بازاریابی مؤثر کرد.    عدم سنجش نتایج هر فرایند تبلیغاتی نتیجه‌ای در پی دارد؛ خواه مثبت و خواه منفی که شناخت این نتایج در شکل‌گیری روند صحیح بازاریابی بسیار مؤثر واقع خواهد شد. در همین راستا باید گفت یکی از اشتباهات رایج در امر تبلیغات، عدم سنجش دقیق نتایج است. یک نتیجه‌گیری کلی نمی‌تواند چندان دقیق و کارآمد باشد، در حالی که بسیاری از برندها ممکن است به این نتایح کلی اکتفا کنند؛ در حالی که تنها یک سنجش دقیق و حساب‌شده است که می‌تواند برنامه‌های بازاریابی را به سوی بهتر‌شدن سوق دهد. در کمپین‌های آنلاین، تبلیغات تلویزیونی و سیستم‌عامل‌های بازاریابی فرایند سنجش می‌تواند از طریق اپراتورها، کدهای ردیابی و‌... صورت گرفته و در نهایت باعث ارتقای یک نام تجاری شود.