counter create hit

مطالب مرتبط:

راهپیمایی بازگشت اسرائیل را در تنگنا قرار داده است

" میرون ربابورت "نویسنده صهیونیست، اعلام کرد که ادامه یافتن راهپیمایی بازگشت با هدف رفع محاصره غزه، اسرائیل را در مقابل رسانه های جهان در تنگنا قرار داده است. ...

اکوی قلب جنین، چرا انجام می شود/ ویدیو

اکو قلب جنین یا نوار قلب جنین تستی مشابه با سونوگرافی است.

حسینی: برنامه من، همان برنامه نجفی است

سرپرست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه از همکاری همه افرادی که مایل باشند با مجموعه شهرداری تهران، استقبال می کنم، افزود: برنامه و شعار من همان برنامه و شعار آقای نجفی است. ...

خلاصه برنامه نود ۲۰ فروردین / امیدواری برانکو به حفظ تیم قهرمان

برنامه ۲۰ فروردین نود با محوریت بررسی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم از ساعت ۲۲:۳۹ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت. به گزارش آسمونی ، موضوع نظرسنجی این هفته انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس از بین سیدجلال حسینی، وحید امیری و عل ...

فیلم | هشدار دادستان کل کشور به سود جویان بازار ارز

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری با اشاره به مبلغ اعلام شده برای ارز تصریح کرد: 4 هزار و 200 تومانی که دولت اعلام کرده حتماً با کارشناسی انجام گرفته است و ما نسبت به تعیین مبلغ اظهار نظر نمی کنیم اما چند نکته باید مورد توجه قرار بگیرد اول اینکه دولت برای نر ...

فیلم های کمدی پنجشنبه اکران نمی شوند

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: سینماهای سراسر کشور به دلیل شهادت امام موسی کاظم (ع) در روز پنجشنبه ۲۳ فروردین فیلم کمدی اکران نمی کنند.

فیلم | واکنش مسی به گل مانولاس در المپیک رم

واکنش مسی به گل پیروزی بخش مانولاس در المپیک رم را در ویدئوی زیر می بینید.

حامد بهداد در نقش محمود احمدی نژاد؟

سینما – اولین تیزر فیلم سینمایی «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شد. اولین تیزر فیلم سینمایی «مارموز» ساخته کمال تبریزی با بازی حامد بهداد منتشر شد. این فیلم در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد. «مارموز» را ک ...

تریلر و پوستر فیلم The Meg منتشر شد

جیسون استاتهام (Jason Statham) در اولین تریلر کامل فیلم The Meg به مشکل بر می خورد.

سهم فیلم های مورد حمایت بنیاد فارابی از جشنواره های داخلی

آثار مورد حمایت و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی موفق به کسب ۳۲ جایزه از جشنواره های داخلی در سال ۹۶ شدند.

جایزه بهترین فیلم اول در جشنواره جهانی فیلم فجر اهدا می‌شود

امسال برای نخستین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر جایزهâای به فیلمâهای اول اهدا میâشود که داوران این بخش شامل ۲ سینماگر خارجی و یک ایرانی خواهد بود.

کارفرمای معدن زمستان یورت: اگر بمیرید هم باید کار کنید

مستند «زمستان یورت» با حضور کارگردان آن و یکی از نمایندگان کارگران معدن یورت در دانشگاه صنعتی شریف اکران و بررسی شد.

«روتوش» بهترین فیلم جشنواره بوداپست شد

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه بین الملل جشنواره ای در شهر بوداپست مجارستان را دریافت کرد.

امکان عکاسی با افکت پرتره و تگ مستقیم به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شد

در سال های اخیر تب ثبت تصاویر سلفی در بین استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند به شدت افزایش یافته و ارائه دهندگان اپلیکیشن های به اشتراک گزاری تصاویر نیز بر همین اساس قابلیت های جدید را بسته به علاقه کاربران معرفی می کنند. پیروی همین قضیه نیز اپلیکیشن اینس ...

درمان استرس با دکتر اوز

دکتر آز معاون رئیس و استاد جراحی دانشگاه کلمبیا و رئیس موسسه قلب و عروق نیویورک است و به خاطر برنامه معروف تلویزیونی اش درباره سلامتی مشهور است ، برنامه دکتر آز، سه بار پیاپی برنده جایزه امی شده است . به گزارش آلامتو به نقل از سایت آی بانو؛ وقتی که من مدرسه میرف ...

برگزاری جشن مبعث در خانه هنرمندان ایران 

جشن مبعث در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

فیلم | چگونه باید ارز مسافرتی از بانک ها بخریم؟

سخنگوی بانک مرکزی گفت: برای دریافت ارز مسافرتی قبل از سفر، به بانک های سطح شهر مراجعه کنید.

پرنده شیرین جوانی

پرنده شیرین جوانی

پرنده شیرین جوانی سینما و تلویزیون > سینمای ایران - سعید راث:Kao baged کودکان, سینما, پدرش, مهدی baged یکی از قدیمی ترین و فعال ترین hardani ۴ دهه اخیر سینمای ایران است. ارین مدیر DH با فیلم eroi چون "سنا" و "از دست رفته" در آغاز دهه 70 با فیلم "خانه خلوت" نمایش سطح viesasis به روز رسانی راحت و در تمام این سال ها همراه با تمام prasonisi است این فیلم به موثر علت پیوسته است. طبیعی است که baged از همان دوران نوجواني به سر یک زن پدر او در حال حاضر در اواخر DH به عنوان دستیار کارگردان در این فیلم به دلیل "عشق کافی نیست" و "sobha برای مدت دو سال" تجربه اجازه می دهد. در قرارداد یکی از رزیدنت برنامه ریزان حرفه ای و سینما, فیلم کوتاه, فیلم های تصویری و البته از خیلی وقت پیش برای ساخت اولین اثر ساینس زمان تعيين و فرزندان خود را. سایه از این تاریخ و پس زمینه در فیلم "ایتالیا ایتالیا" و " احترام به جزئیات دکل و ظاهر هر صحنه مطابق با الزامات از تمام ساکنان rvhere carran. ایتالیا ایتالیا فضایی شاد و سرگرم کننده است. یک کمدی رمانتیک با شانگهای امیدوارم که سینمای ایران ، این به تازگی. دانلود فیلم Joan سپاسگزار است که این ادعا است از شروع می تواند مخاطبان خود را با تلفن همراه. ایتالیا ايتاليا فيلم خوش آب‌ورنگي است؛ فيلمي كه نشان مي‌دهد سازنده‌اش سليقه بصري خوبي دارد و مي‌داند چگونه از نور و رنگ براي رسيدن به ضيافتي سينمايي استفاده كند؛ فيلمي كه با ارجاع مستقيم به «هامون» مهرجويي، از انواع و اقسام ارجاع‌هاي سينمايي بامزه ديگر هم بهره مي‌گيرد. زوج حامد كميلي و سارا بهرامي هم در ايتاليا‌ايتاليا خوب جواب داده و درآمدن بده‌بستان‌هاي 2 بازيگر اصلي فيلم نقش مهمي در دلپذيري حال و هواي كلي اثر دارد. در شرايطي كه بسياري از فيلمسازان جوان در اولين گام حرفه‌اي‌شان مي‌كوشند سراغ الگوهاي امتحان پس‌داده بروند، سازنده ايتاليا ايتاليا، به نوعي خود را وارد ميدان مين كرده است. اين جنس از كمدي رمانتيك با اين سكانس‌هاي موزيكال، اگر در اجرا درست از كار درنمي‌آمد، كل فيلم از دست مي‌رفت. ايتاليا‌ ايتاليا، دست كم تا نيمه پرنشاط و خوش‌ريتم جلو مي‌رود و تماشاگر را با فضاي شوخ و شنگش همراه مي‌سازد. اين فيلم تا جايي كه به رابطه عاشقانه نادر و برفا مي‌پردازد، در فضاي شيرين كمدي رمانتيكش كاملا موفق عمل مي‌كند و به مرور روند اتفاق‌ها فيلم را به سمت تلخي مي‌برد. برفا كه دستيار كارگردان است (و فيلمساز از اين موقعيت شغلي بهره مناسبي براي ارجاع‌هاي سينمايي گرفته) قصد دارد فيلم اولش را بسازد. برفا براي ساخت فيلم به مشكل برمي‌خورد و در زندگي شخصي‌اش هم با بحران مواجه مي‌شود. فرزندش مرده به‌دنيا مي‌آيد و رابطه‌اش با نادر از آن شور و شيدايي اوليه به گسست عاطفي مي‌انجامد. به اين ترتيب ايتاليا ايتاليا از فضاي شاد اوليه‌اش فاصله مي‌گيرد و لحن تلخي مي‌يابد. البته تلاش فيلمساز بر اين بوده كه در اين تغيير لحن، تناسب و تعادل را فراموش نكند. نيمه دوم ايتاليا ايتاليا به‌خوبي نيمه‌ اولش نيست ولي فيلم در نهايت مي‌تواند با تمام فرازونشيب‌ها و دست‌اندازها تا پايان تماشاگرش را همراه نادر و برفا نگه دارد. فراموش نكنيم كه منبع اقتباس فيلم، قصه‌اي تلخ بوده است. ايتاليا ايتاليا در نيمه دومش به تنه قصه جومپا لاهيري نزديك‌تر مي‌شود؛ قصه‌اي درباره فروريختن رابطه عاطفي ميان يك زوج. اين رويكرد با خود تلخي‌اي را به همراه مي‌آورند كه در قياس با نيمه شاد و شوخ و شنگ فيلم مي‌توانست به دوپارگي گل درشتي در فيلم تبديل شود. ايتاليا‌ايتاليا گرچه تا حدي دچار اين دوپارگي است ولي اجراي سرحال كاوه صباغ‌زاده و توجهش به برخي جزئيات باعث‌شده فيلم در نهايت از نفس نيفتد و به راه خود ادامه دهد. كاملا پيداست كه فيلمساز كوشيده تا رويه‌اي شيرين بر قصه تلخش بكشد، طوري كه كام تماشاگر تا حد مقدور و ممكن تلخ نشود؛ به اين معنا كه از تماشاي فيلم آزار نبيند و تلخي به بن‌بست‌رسيدن رابطه زوج عاشق و حتي فاجعه مرگ بچه خيلي اذيتش نكند. با اين همه حال خوبي كه ايتاليا ايتاليا در نيمه اولش به تماشاگر هديه مي‌دهد، در نيمه دوم قدري كمرنگ مي‌شود. ايتاليا ايتاليا تماشاگرش را سيراب نمي‌كند ولي آنقدر مفرح هست و آنقدر ظرايف و جزئيات دارد كه بتواند سرگرم‌كننده باقي بماند. انرژي جواني و شوري كه در فيلم وجود دارد آن را سرپا نگه مي‌دارد. روايت غيرخطي و تجربه‌گرايي حاكم بر فيلم، بر بستر سينماي جريان اصلي و الزامش حركت مي‌كند. ايتاليا ايتاليا بسته پيشنهادي كارگردان خوش‌ذوقي است كه در نخستين فيلم بلند سينمايي‌اش، گويي خواسته همه حرف‌هايش را بزند، به فيلم‌هاي مورد علاقه‌اش ارجاع دهد، از سدها و موانع بر سر راه فيلمسازان جوان بگويد و در كنارش قصه‌اش را هم روايت كند. شايد اگر صباغ‌زاده كمي از دلمشغولي‌هاي شخصي‌اش مي‌كاست و با تمركز بيشتري قصه‌اش را تعريف مي‌كرد با فيلمي به مراتب منسجم‌تر سروكار داشتيم ولي نمي‌توان انكار كرد كه بخشي از جذابيت ايتاليا ايتاليا از همين پروبال‌دادن به مايه‌هاي شخصي مي‌آيد. در انتهاي ماجرا وقتي برفا از تصميم به جدايي مي‌گويد، فيلمساز مي‌كوشد دريچه اميد را نبندد. آنچه در نيمه دوم فيلم از شكاف ميان زوج جوان ديده‌ايم ما را خيلي اميدوار نمي‌كند كه اين داستان بتواند فرجام خوشي داشته باشد ولي ديالوگ‌ نهايي نادر قرار است حكم كاستن از تلخي پايان يك رابطه عاشقانه را داشته باشد. ايتاليا ايتاليا فيلم متوسطي است كه تماشاگر را براي پيگيري فيلم‌هاي بعدي سازنده‌اش اميدوار نگه مي‌دارد. فيلمي كه تماشاگرش را آزار نمي‌دهد پشت فيلم‌، انرژي و شور جواني به چشم مي‌خورد و البته از نيمه دوم ،فيلم با كمبود مصالح داستاني مواجه مي‌شود. به تعبيري دقيق‌تر، فيلمنامه از اجرا كم مي‌آورد و در جاهايي حتي به ورطه تكرار مي‌افتد. مي‌شود تصور كرد كه با فيلمنامه‌اي پر و پيمان‌تر، ايتاليا ايتاليا مي‌توانست به فيلمي بسيار بهتر تبديل شود؛ هر چند در شرايط فعلي هم ايتاليا‌ايتاليا مي‌تواند گليم خود را از آب بيرون بكشد؛ فيلمي كه تماشاگرش را آزار نمي‌دهد، برايش نسخه‌هاي جعلي اجتماعي‌نما نمي‌پيچد و قصه ساده‌اش را بهانه نمي‌كند تا به انتقال پيام‌هاي جهانشمول و عجيب و غريب بپردازد؛ فيلم متوسطي كه مي‌توانست بهتر از اينها باشد ولي همين هم براي تماشا كردن و لذت بردن كفايت مي‌كند؛ فيلمي كه پشتش نه كارگرداني پرادعا كه فيلمسازي فروتن قرار دارد كه سعي كرده تماشاگرش را در لذتي كه از حال و هوا و فضاي فيلمش برده، شريك كند.